2009-07-25

igår var jag på krogen med viktor, johanna och philip.

ifrån en början så var det ganska lame, ingen som dansade osv, men vi var glada.
sedan börjar några dansare dra ihop någon ring på dansgolvet och dansade på som fan vi stod runt och heja på, en utav den var galet bra på att dansa så då säger såklart jag jävligt högt till viktor och philip när vi är ute och röker, att jag inte skulle banga ett knull med honom utan att inse att han står nästan precis bakom oss och går fram när detta sägs. jag skämdes en aning.

kvällen rulla på och det blev liv på dansgolvet, vi körde gärnet, la alldeles för mycket pengar på drinkar och philip, som var minst full utav oss blev utslängd.

efter det fick jag psykbryt i centralen. jag är cp.

förövrigt så jobbar jag som en jude. orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar