2009-03-08

nu verkar det som att jag är populär och har värsta livet. men nej, jag orkar bara inte skriva.


i fredags förkrökade jag, linnéa och cissi hemma hos mig. Josse var även med och åt lite middag<3

sedan for vi in till östra och mötte john, simon och martin.
Enligt planeringen så skulle vi på fest i tyresö, men de tyckte typ inte om pojkar där, eller hur det nu var. vi åkte i alla fall till slussen eftersom simon sa att det var fest där... haha. sen åkte vi till liljeholmen och sa hej till musse och hans vänner. Tillsist så sa vi i alla fall vi skulle åka hem till john. och det gjorde vi. linnéa stannade kvar. men jag skojar inte, vilket jäävla hus. det var fint!
Jag sov hos cissi sedan.


nästa dag så åkte vi till täby centrum och handlade lite saker, cissi skulle sedan jobba. jag åkte hem, mådde inte alls bra, men åt massor och halvsov tills vi skulle åka in till stan.

skulle fika på café 60's. men så jävla mycket folk. orkar inte sådantt..t.t.t.t.. idag har jag umgåts med johanna viktor, och lite kevin. POUS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar