2009-03-10

mitt tvåhundrade inlägg


i natt drömde jag om den där vackra saken igen. drömde att det var midsommar och mamma sa att "en pojke med ett sådant där leende skulle jag aldrig låta anna vara med" för att hon tyckte att det var fult. och jag tycker att det är det finaste.

sedan satt vi på en massa ställen ensamma och när han typ började kickla mig så kom han flickvän och slog honom i huvudet och gav honom en puss, då gick jag därifrån. när han sedan kom igen och frågade om han inte kunde få ta mig i smyg, så sa jag; nej, du är redan tagen. tror jag har lyssnat lite för mycket på lasse lindh.

när vi sedan skulle smyga förbi mitt hus där verkligen alla var, så började han prata med dem, och då började mamma bädda en säng till oss. haha fattar ingenting.

började spela in min musikvideo idag. johanna var clown. mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar