2010-04-25

jag ska börja fotografera mer, har gjort massor i helgen.

i fredags efter nationella åkte johanna, jag och cornelia hem till anton och drack kaffe och rökte cigaretter i ett par timmar på hans balkong i solen innan vi gick ner för att spela fotboll. otippat. askul.

på kvällen gick jag, viktor och johanna på victors spelning. duktig kille<3 sedan gick vi till volmars och drack öl med emmy. dennis fyllde 20 så vi gick och firade honom på chaplins bar. jag blev cp och åkte hem till victor.

i lördags mötte jag upp linnea och vi åkte hem till mig för att studera. blev mest prat och mat. följde sedan oplanerat med henne till stan och fixade dricka för att åka till victors kompis aron som också fyllde år. fett mysiga människor!

idag har jag kramats med victor, varit i forum nacka för först gången och bytt en tröja som jag fick av victors mami, snäll mami. gick på rockkarusellen med josse och vincet, åkte hem och fick studentskor och väska av mamma<3

bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar