2010-04-20

Inatt drömde jag att jag gifte mig med pojken. Det var jätteläskigt. Vi var mitt i en öken med typ 20 st lik som publik. Prästen var Lasse Berghagen, och han var egentligen lite arg på mig för att jag inte hade bjudit mina föräldrar.

Efter vigseln skildes vi som vi brukar göra, och jag hamnade i roslagsnäsby där Cissi och Linnea stod med jättemycket packning och sa att vi skulle ta en båt hem (norrtäjlevägen var en flod, och inte en väg). Jag sa att jag ville ta bussen som bara tog 20 minuter men de sa att båten bara kostade 20 kr och tog två dygn.

Väl på båten så var det en jätteäcklig snuskgubbe som var kapten som låste ner oss under däck. Där nere var det typ tio andra tjejer som såg ut som smutsiga horor i små sängar. Vi blev snart också smutsiga och såg hur kaptenen våldtog flicka efter flicka.

usch... varför kan jag inte bara ha glada drömmar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar