2009-12-01

egentligen önskar jag att du älskade mig







jag vet att du är fin.
du är det finaste jag har sett.
jag önskar att vi kunde få en chans..
och se om vi är något...

jag önskar att jag var din favorit.
jag önskar att du skulle tro att jag var anledningen till att du var i världen.
jag önskar att mitt leende var ditt favorit leende.
jag önskar att min klädstil var din favorit stil.
jag önskar att du inte kunde förstå mig..
men att du alltid vet vad jag menar.
jag önskar att du kunde hålla min hand när jag är ledsen.
jag önskar att du inte skulle kunna glömma mitt ansiktsuttryck då vi först sågs.
egentligen, så önskar jag att du älskade mig.
jag önskar att du skulle behöva mig.
jag önskar att ditt hjärta skulle gå sönder utan mig.
ja, jag önskar att du skulle spendera varje natt vaken utan mig.
jag önskar att du inte skulle kunna äta utan mig.
jag önskar att jag var det sista du tänker på innan du somnar.

det enda jag vet är att du är det finaste jag någonsin har sett.
och jag önskar att vi kunde få en chans..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar