2009-12-30




jag går med mina armar, alla mina svar
jag går bakom ryggen på mig själv
dina ljusa röst har fått sprickor
där mörkret tränger fram

imorgon ett nytt år
men ingen människa ser
så jag fryser,
någon rör vid min kind

ikväll vill jag tömma förståndet,
kan vi låtsas som att inget gått fel?
ikväll vill jag tömma förståndet
tänker skala ända tills jag blir hel

jag går med mina ben åt alla mina håll
du stannar där du står
jag går med min mun
och alla mina tomma ord
du säger ingenting

imorgon ett nytt år
vi vet inte vad vi har
tills vi inte längre vill ha det kvar

ikväll vill jag tömma förståndet
kan vi låtsas som att inget gått fel?
ikväll vill jag tömma förståndet
tänker skala ända tills jag blir hel


denna låt har jag slaktat varje nyår i tre år nu. så mumsig.

jag har köpt en söt nyårsblåsa och satsar på att ha en awsome avslutning på 2009. fester överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar