2009-12-23

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JADA!

hultan bland annat.

2. Höll du några av dina nyårslöften? haha inte ett enda.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? NEJDA
4. Dog någon som stod dig nära? jo.


5. Vilka länder besökte du? bara finland, om det nu räknas.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? JADA
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 090627 & 091127 (älskar 27)
8. Vad var din största framgång 2009? haha framgång. bakgång skulle jag kalla det.
9. Största misstaget? har förlorat sjukt många vänner utan att veta varför.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? mjo, urinvägsinfektion, dött av mensvärk och mitt onda hjärta har skadat mig.
11. Bästa köpet? fröken söt-klännignen


12. Vad spenderade du mest pengar på? cigaretter, kaffe och alkohol
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? JADA, ibland skakade jag av glädje.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? oj svårt.
promoe - mammas gata
cidinho & doca - rap das armas (haha, och inte på ett bra sätt)
tears for fears - mad world
elliott smith - needle in the hay
the lonely island - i'm on a boat
ja, och säkert massa fler (det är spotifylänkar btw).

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? tror att jag har gråtit mest i år iallafall.
16. Vad önskar du att du gjort mer? skrattat och rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? sovit, varit ensam, MED MERA.
18. Hur tillbringar du julen? skaldjursbord med familjen ffw.
19. Blev du kär i år? men jaazazzaaaaaaa.
20. Favoritprogram på TV? how i meet your mother.


21. Bästa boken du läste i år? män som hatar kvinnor.


22. Största musikaliska upptäckten elliott smith, empire of the sun, promoe.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? min precious laptop.
25. Något du önskade dig men inte fick? pengar.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? hade massa släkt och vänner hemma.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? en resa, och om jag hade gått ner några kilo.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? pennis.
29. Vad fick dig att må bra? sena resarökvällar med viktor.


30. Vilken kändis var du mest sugen på? R(awr)obert Pattinson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar