2009-10-21

hej.
jag läser digitalt skapande. en otroligt onödig kurs.

jag hade som uppgift att fotografera min morgon med en mobilkamera.
väldigt spännande.
(JAG VET INTE VARFÖR DET BLIR UNDERSTRUKET OCH JAG FÅR DAMP AAH!!)


jag vaknar av någon dålig radiokanal som jag aldrig orkar ändra.


jag kramas med min herkules som har sovit ett par timmar i min säng.


jag går motvilligt in i duschen.


fryser väldigt mycket efteråt.(rosa morgonrock)


äter frukost med min katt.


klär på mig.(byter ofta kläder 100 gånger innan jag bestämt mig)

kletar på smink.

fönar håret, då blir man varm.<3


borstar tänderna.(hård pose)


är då något piggare.
sedan far det iväg till skolan.

3 kommentarer:

  1. tack :)
    Känner också dom tre, dom andra två har ja knappt pratat med.
    du får gärna inte säga att du sett dom i bloggen. ja brukar inte berätta att ja har blogg, hehe :)

    SvaraRadera
  2. så knasigt att du fönar håret när du typ är klar :D skönast att göra det direkt när man kommer ut ur duschen så är det torrt sen och man blir varm :(

    SvaraRadera
  3. du måste ha väldans massa tid på dig om du hinner allt det där omgomgomg

    älskar att man kan kryssa i en emoknapp om inlägg. så charmigt.

    SvaraRadera