2009-09-19

igår var jag på tommy's i åkersberga med ellen och sofia. blev lite för många tequilashottar. hela hemvägen var en dimma. minns att jag fick vänta länge i tekniska och där pratade jag med några randoms fett länge. har inget minne utav bussresan hem, jag vaknade upp vid västerhamnsplan och undrade var jag var någonstans. då försökte jag ringa massa människor med körkort, och taxi men ingenting gick. fick iaf gå hem. tog mig 4,5 timmar att komma hem.

imorse vaknade jag upp jättebakis, tar två alvedon, sedan vaknar jag upp igen och har världens värsta mensvärk. tycker fett synd om mig själv. skulle på krogen med cissi och simon men nejejejej. mår skit.

mamma tvingade i mig wiskey klockan fyra. jag var inte så jättesugen på wiskey eller sprit iöverhuvudtaget så fick typ kvälningar och mådde ännu sämre. ofta ens mamma tvingar i sitt barn wiskey.

1 kommentar: