2009-06-24

jag har haft två helt underbara dagar nu.

igår drog jag hem till henke och slappade i solen med viktor, philip och han. hur underbart som helst. bara ligga och röka och snacka skit. sedan drog jag hem och åt grillat för att sedan bege mig till österskär med josse hem till john. där blev vi bjudna på drinkar i världens underbaraste hus. vi blev onyktra och bade jacuzzi och bara njöt av livet. efter en god sömn så väckte jag alla och vi åt frukost. sedan körade john och filip oss i johns båt till vaxholm för lite korv på wienbergs.

jag, josse och camilla åkte sedan och solade (badade) vid polackstorp. philip kom sedan och fick vara tjej, nu ska vi snart åka och äta pizza i vaxholm.

det är nu man märker att sommaren är här.

(jag är jättebränd, mums)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar