2009-05-31

jag verkligen hatar engelska. skulle vilja kunna kissa på engelska.

i fredags så var vi och tittade på josses musikal. underbart bra! och efter det så begav sig jag, linnéa, johanna och malin till observatorierlunden med lite vin och sprit. där träffade vi några 25åriga flickor som sa att de hade hittat ett lamkött till pojke som var med dem. han var 22. måns kom sedan och pratade lite med oss. det var trevligt. otroligt länge sedan man träffade den pojken. dock när vi skulle åka hem så var det någon jävla brud som skulle slåss med en kille vid tunnelbanan vilket gjorde att jag och johanna missade bussen. kevin kom in och hämtade oss. hejdå 200 kr.

igår firade vi cissi med 15 stycken flickor och tre stycken killar, med lite middag och mys. sedan drog alla som ville och kunde med ut på en klubb! fett kul. spelade så galet bra musik. jag var i chocktillstånd. dock missade jag 20 över två bussen då igen så fick sova på kalles soffa. vi sjöng för cissi i morse.

idag ahr jag och josse schtekigt vid poolen hela dagen. mums.

1 kommentar:

  1. hatar vaxholmsbussarna. och du klarar engelskan!!! KOMMIGEENEN

    SvaraRadera