2009-03-31

Tidsfördriv, till ingenting

1. Jag har insett att min senaste kyss var länge sedan.
2. Jag lyssnar på tiger lou - out on a limb.
3. Jag pratar med ingen just nu.
4. Jag älskar/tycker om glädje.
5. Min bästa vän är bräst!
6. Min första riktiga kyss var såklart på sanning och konka.
7. Jag avskyr när folk frågar hur jag mår.
8. Kärlek är ett brev skickat tusen gånger, allt är historia nu.
9. Någonstans, tänker någon på att få en hand i sin.
10. Jag kommer alltid att vara en psykiskt störd människa.
11. Jag är hemligt förälskad i pojken som jag tackade nej till...
12. Sist jag grät var tårar som höll på att fräta bort mig.
13. Min mobiltelefon är en wanna-be iphone telefon.
14. När jag vaknar på morgonen trycker jag på snooze.
15. Innan jag går och lägger mig tänker jag på hur allt kunde ha varit.
16. Just nu tänker jag på att jag borde vara snällare.
17. Bebisar är det inte på tal om.
18. Idag har jag varit onödigt mycket i skolan.
19. I kväll ska jag fråga om någon stackars själ vill gå ut och ta en cigarett.
20. I morgon kommer jag ha kvartsamtal 13:00 i 15 minuter. sedan sluta.
21. Jag vill verkligen ha lov, kyssar, kärlek och fest.
22. Just nu känner jag att jag klagar oacceptabelt mycket.

1 kommentar: