2009-03-15

i fredags åkte jag iväg med moster och mamma till åland då som sagt.
fick ett kurbad+huvudmassage+halvkroppsmassage precis när båten gick.
vi år en varsin skaldjurstallrik och drack gott vin till.

några timmar senare gick vi och satte oss på en pub där en ung pojke satt och sjöng och spelade gitarr och hade väldigt många flickor nedanför sig. där tog vi i alla fall några drinkar och gick vidare till någon klubb där moster och mamma tyckte att det var för rökigt, så där drack vi bara en. vid det här lagret så var moster väldigt full, mamma lite lullig och jag kände inte ens av det. vi hade inhalerat samma mängd alkohol. jag tror att jag är immun.. eller så hatar gud mig. vi gick och la oss efter ett tag.

dagen efter så åt vi en god, lyxig champangefrukost med världens största frukostbord. sedan så blev det tax-free mor och most gick lös på spriten och moster gav mig en fin parfym<3

efter det så hade vi vår sista behandling, gick dit tidigare så att vi skulle kunna bubbla lite i poolen och relaxsa med smoohtis och chokladdoppade jordgubbar.
tyvärr så var min ansiktsbehandlare en mycket ond flicka. så jag mår ännu sämre nu än vanligt. grät hela lördagen...haha.


idag har jag och josse lekt med en underbar philip. vi fick även titta på johannas nya mac. slyyna.

jag mår typ "!#¤?@£$"

1 kommentar:

  1. men det blir ju bra senare med ansiktsbehandlingen. klart det är dåligt i början
    och ofta du fick dricka så mycket med din moster och mor... galeeet. och du är väl immun för att du är van vid att dricka mycket och det är inte dom. hehehe

    SvaraRadera