2009-01-14

jag har haft en långt tråkig dag.
bara massa pluggämnen. pluggade ioförsig inte.
efter att ha övertygat läraren om att inte ha någon lektion så åkte jag in till stan med johanna och linnéa för att trycka igenom en till stålpinne igenom mitt öra.

vi gick runt till fyra olika ställen, gick ingenstans.
då fikade vi lite på sandys och åkte till s:t eriksplan där behövde vi bara pröva två andra ställen, och på den sista så tog de bara fram aparaten och tryckte.

johanna försökte skrämma mig och sa att det gjorde ont,
men om man nu inte tyckte att det gjorde ont när man var nio och har varit emo så oroade jag mig inte så mycket.
det gjorde inte ont. men efter ett tag så mådde jag sjukt illa och såg suddigt. aja. allt går över.
är mest arg över att jag har en blomma i örat och för att det inte gjorde ont.
lite smärta borde man få känna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar