2009-01-01



jaaa...2009. det firades in med en middag på fem brudar hemma hos cornelia.

eller för att vara korrekt så började det med att polisen tog vårt vin och vår öl.... och ett jävla åka framochtillbaka för att få tag i vodkan.
väl hemma hos cornelia så hade vi riktigt flickigt och trevligt. jag drack konstig öl och konstig cider och konstig vodka.

något senare så åkte cornelia till tumba, ellen till täby och josse till älvsjö medan jag och johanna åkte till vårt allas resarö, först hem till henne och drinkade, sedan så kom kim och svante så att jag kunde få min nyårskyss som han tjatade om allt för länge. vi gick sedan hem till kevin där det var liv och rörelse! nisse var min dejt hade han bestämt, vi drack oss alldeles för fulla, tittade på fyverkerier och draman. viktor sov sedan hemma hos mig bara för att han inte orkade gå hem, och han avslutade året med 2008as bästa citat; "anna, visade jag min snopp för dig förut?" haha, nej det hade han inte gjort vad jag kunde minnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar