2008-12-07


jag förstår massor nu vaaa;

"En viss person har fått för sig att va disser å dryger. Så bajs på den flum gubben."

nu har du plötsligt får för dig att jag dög igen... haha.
och när man frågar om inte du är tillsammans med henne så;
"nej, du har typ frågat tusen gånger"
"okej?"

jaja. i fredags så blev det i alla fall lite för hemma hos mig, fest i vaxholm, och typ 5 pojkar plus en josse som sov kvar här. det var mysigt.

i lördags orkade jag inte göra någonting var helt död, först var det planerat med en fest hos joanna, som jag inte orkade gå på och sedan tydligen skulle gå på, och sedan så blev den tydligen inställd?
blev typ bjuden på fest i danderyd. danderyyyyyd.
jag och johanna rökte en omgång vattenpipa och sedan åkte jag hem och sov. vaknade klockan fyra typ. nu ska jag snart hem till cornelia jag titta på gossip girl. rawr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar