2008-12-13

Har du kysst någon: ja
Med bara underkläder: ja
I en säng: ja
I vatten: ja
I regn: ja
Ute: ja
Uppochner: ja
Sittande: ja
Stående: ja
Där många sett på: ja
Någon du ej varit tillsammans med: ja
Någon som redan är upptagen: ja
I smyg: ja
I skolan: ja
Har du nekat en kyss: ja
Blivit nekad: inte vad jag kan minnas men sånt är iofs vanligt att förtränga
När folk sett på: AHYEAH
Frågat om en kyss: ja
På golvet: ja
Med någon av samma kön: ja

I ett annat land: ja

jag är fett erfaren. haha nejmen tyst.

igår så åt flepp och johanna tacos hos mig, sedan gick vi hem till kevin och tittade på idol och krökade lite. sedan gick vi hem till mig igen och typ, tittade på barnhemmet. en realtivt bra film.

3 kommentarer:

  1. du är en riktigt kysst flicka.

    SvaraRadera
  2. btw haha jätteroligt.
    du vet på facebook när man får frågor om man tror att folk skulle göra något så fick jag "skulle anna björkman kunna springa runt naken?" hahaha det var skoj.

    SvaraRadera
  3. haha är du "du vet inte sa" också?

    SvaraRadera