2008-11-04

Min version av kristian anttilas smuter:

I hela mitt liv har jag väntat på livet,
Jag har drömt om att ha en riktigt dröm.
Jag har sökt efter sanningen och svaren,
Blev mest klämd mellan Bibeln och min porr..

I hela mitt liv har jag väntat på livet,
Jag mest tog den roll som man mig gav.
Jag fick min plats på din smutsiga kuk,
Jag fuktar läpparna och kysste mig iväg.

Du sa:
"Du vet vi väntar på ingenting...
Du vet ingenting väntar på oss..."

Har du hört vad killen är cp?!!
Åh Åh Åh Åh!1!
Totalt död!
Pang!
Killen är helt skev!
Det är dig dom kallar SMUTSER!

I hela mitt liv har jag väntat på livet.
Jag har längtat efter någon att längta till..
Och jag var ung när jag fann Gud på ett dansgolv.
En stadig puls som hackade sig in.

Du sa:
"Du vet vi väntar på ingenting.
Du vet ingenting väntar på oss"

Har du hört vad killen är cp!?
Åh Åh Åh Åh!!
Värsta störd, han.
Killen är helt skev!
Det är dig dom kallar Smutser!!!!11111!

Så har du mött något mer kittlande än mig?
Här får du din tärning som gjorde dig till dig.

undrar om jag är ensam om att ha tankar om att slita tag i vissa människor och slänga in dem i busskurer så att glaset spräcks och sedan trycka in glasbitar i deras hud, se den blöda och spotta på den.
eller ta taggtråd och vira runt den så att den riktigt skär in i din hud och sedan riva dig i ansiktet.
när jag har sådana tankar så är det bara för att jag vill visa vilken smärta som denne har orsakat mig.
jag är brutal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar