2008-11-20

min dröm är en ängel.
en ängel som inte ens finns på kartan.
djävluar tycker ständigt upp.
djävular med ett skal av en ängel.
änglar som är farliga.
änglar som vill dig ont.
änglar ska inte göra ont.
ibland får jag för mig att det faktiskt finns en ängel för mig.
vad skulle den göra här....
vad skulle en ängel se i mig?
jag går i min svarta raka tunnel.
tunneln med toryrdörrar som finns för att resan inte ska bli så tråkig.
om man ständigt går en svart väg och ser en skymt av ljus någonstan så är det klart att det kliar i fingarna
du måste få se vad som gömmer sig.
man måste utforska.
utforska det hemska.
erfarenheter.
jag är nog klar med sådant nu.
försöker bara gå igenom mitt svarta liv.
föröker undvika det onda ljuset...
änglar är nog inte goda.
det finns nog ingenting som kan vara det.

blev glad när jag fick ett hej, en cigg, lite omtanke och medkänsla.

1 kommentar:

  1. ett hej, en cigg och lite omtanke och medkänsla?

    jag försökte fan prata med dig hela morgonen men du bara dissade mig. orkar fan inte med sånt.

    SvaraRadera