2008-11-09


jättefin och brutal bild på mig.
äventyrshelg.
i fredag visste vi att sandra befann sig 30 minuter i från oss bara.
var på fest i österskär med cornelia och ellen. det var myysigt.
träffade den ökända eken och arbetskamraten calle.
igår åkte jag och josse in tills staden och fikade med sandra och hennes man alxenader, det var mycket mysigt. sedan åkte vi hem till mig, spelade wii och giutarr hero, ringde hit michaéla och johanna för lite paj och ben & jerry's. Sedan far josse, jompan och jag på fest vid teknsika. john kom dit. vi kände inga, alla verkade sköna först och vi hade asmysigt, en underbar bög och en mysig tjej fanns där, men de gick hem tidigt, sedan blev det den tråkigaste festen någonsin. kissa.
idag är det farsdag och mamma har köpt lotter till mig som jag kan ge till far, tack mamma<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar