2008-10-23

Blogginlägg från Emy för typ 5 månader sen:

Torsdag !

Japp nu äre så att.. ehm.. jag inte ska fira midsommar på land
Heehe, så jag åker idag :P kmr hem på söndag.

Annars så är vellt allt finemang, NAT !
Bråkar fortfarande me mamma, typ.
Sen fick Jah veta att Jesper å Anna haft sex, asså bilderna jag får i huvet, jag blir så äcklad !
Hon hade oxå sakt jag älskar dej ! HAHA ! DOM HAR BA KÄNNT VARANDRA I HÖGST EN MÅNAD ! typ 3 veckor..
skum brud på högst grad... fast de fulaste eeh ju att isak redan har strulat me henne! TAHA!
Sen hade hon sakt att hon ville slå mig !??
ÖÖH ! :S okej den hära bruden framstår inte som klar i huve, näj nu ska vi inte va sånna.. eeh ba lite...
Nää irriterad... på Anna....
Ååh Jesper...
Fast ändå va fan har jag gjort henne, nää precis inte ett piss ! Hajar inte grejen...
Citat från jesper:
"Hon eeh as stark hon eeh starkare än mig"

Va fan de skiter vell fan jag iih! Hon eeh fan från RESARÖ !
Hallå! Nää hon kan "säkert" däcka mig, varse go å försök !
Shit va arg jag eeh... :S Skumt....
Jävla cp skit.... De eeh nu man ba ringer isak ba kom hit på dirren...
Fast jag terra honom igår, som ett jävla as. Plus att jag typ precis skicka ett sms sååe...
Nääj, kmr inte på frågan....


Oops hoppas inte Victor läser mig blogg, då får jag cutten ! :O

----------
1: det var Jesper som sa att han älskade mig. Fittan.
2: det var fult att jag hade strulat med isak för att Emy blev utnytjad av isak efter jesper.
3: vafan skulle jag säga att jag vill slå henne för? hon var väl inte gjort ett skit?
4: inte konstigt att jag inte framstår klar i huvudet, efter att ha haft den där pojken mellan klorna.
5: har egnetligen ingenting emot emy, men hon skriver som en jävla fjortis.
6: älskar "Oops hoppas inte Victor läser mig blogg, då får jag cutten ! :O" det är alltså min viktor.

förstår inte varför sådant där gör mig ledsen. jag blir blir fan ledsen såfort någon jävla brud hatar mig.

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA JAG DÖR DET DÄR ÄR TYP DET ROLIGASTE JAG NÅGONSIN HAR LÄST KAN INTE FÖRKLARA HON JÄVLA ROLIGT DET ÄR SKRATTAR UTAV BARA HELVETE HAHAA JAG DÖR FAN VAD JAG HATAR HENNE HAHAHAA

    SvaraRadera
  2. men cp, palla inte kunna stava. du är fin och brs tycker jag iaf!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att Emy skall lära sig svenska. Det är min personliga åsikt.



    eehhh assåå ba typ... huvet, sakt,cutta... xoxo Gossipgirl(Johanna)

    SvaraRadera
  4. alltså herregud vilken chick.
    och snacka skit om resarö, nu borde hon fan få på käften, om inte av dig så av mig. :)

    SvaraRadera