2008-10-05


jag skulle vilja leva mitt liv i en evig fylla.
bara glida runt.
du-är-söt-ge-mig-en-puss-motto.
bara göra saker på impuls.
få kärlek. och lite hat. hat kan man aldrig leva utan.
var en ganska fin kväll igår. väldigt mycket pojkar. och några krymplingar till tjejer.
natten var lite läskigare. men vadfan. haha jag brukar också åka hem till folk klockan tre på natten, fast än jag inte får, och stå och knacka på dennes fönster i två timmar.
viktor kastade öl på mig så jag blev sur när vi gick hem från engarn. han hade suttit och skrikit om förra busschauffören för adde på hela bussresan. alla hatade honom. haha.
men du tar fan priset. bara för att du har fått för dig att du vill ha mig så har du bestämt att vi redan har varandra. född 2000 år fkr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar