2008-10-16

jag har varit social idag. tror att josse skulle vara stolt över mig. gick runt som en jävla idiot i ett höghusområde kände mig verkligen helt jävla borta. försökte ringa efter hjälp men alla hatade mig. sedan kom två änglar gåendes på vägen och jag frågade dem och de skulle också dit så de fck ta hand om mig. sjukt mysiga. de visste vem viktor var och forsan, och andré och albin och max och jesse. jag hade tydligen festat med deras kompisar förra helgen. de var iallafall änglar och följde mig hela vägen så att jag kunde komma i tid. tandläkarna älskade mig satt och pratade om hur fina kläder jag ahde och gick och hämtade andra människor som skulle titta på mig. läskigt. hade inga hål osv. på bussen hem så hoppar adde och olle på, de var förvånade över min visit. när jag kom hem somnade jag på en gång istället för att plugga. har inte hunnit göra något än. duktigt anna.

idag diskuterade vi låtsaskompisar. jag har aldrig haft någon, carin har aldrig varit min vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar