2008-10-30


Igår var vi hemma hos corret och myste med massa randoms.
Jag spenderade min natt hemma hos tvillingarna engqvist.

Morgonen var väldigt dramatisk. Vaknade upp av min extremt älskade mensvärk. Låg och rullade framochtillbaka, gick ner till köket och hämta en flaska med varmvatten och letade efter tabletter, fann ingen så jag gick tillbaka till rummet och kromade mig. Kallsvettades och mådde sjukt dåligt. Då ringde jag till Jompan och sa att hon skulle ge mig tabletter. hon svarade med ett "mhmhmmmhmhmmgmsdm" sedan hörde jag hur hon med tunga steg gick ut från rummet och ner i köket. sedan kom hon upp med tabletter till en handikappad anna. Jag tog en tablett och sedan var jag tvungen att gå och spy, usch säger jag. sedan somnade jag.

Johanna försökte värma en kudde till mig, det gick inte. Den var varm i två sekunder och då försökte hon springa upp med den och sa att den var kall men att jag kan få den ändå. haha.

Idag ska vi inte göra ett skit. Eller ska hem till Cornelia i kväll då.

Bilden är tagen från cornelias och den togs i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar