2008-10-12

helgen.


i fredags överaskade vi en full camilla och firade att flickan hade blivit 17 år. det var mysigt.
på lördagen jobbade jag mellan 11:30-18:00. på kvällen åkte vi hem till en flicka vid namn kajsa på söder. där träffade vi engelskmän. var en trevlig helg drack någonting som kallades "blos blue" eller något liknande. mycket spännande. var ingen kärlek någonstans. men det var skönt. mitt utseende var troligtvis lite för blont för dem. åkte hem någongång, åkte knallert hem från johanna, förstår inte hur jag kunde överleva, men var i säng vid halv fyra tror jag. bajskorven var tydligen på bussen hem... hade fått typ fem sms av honom när jag fick låna jockes mobil för att titta vilka som älskade mig.
idag har jag jobbat från 11:00-18:30. cp-dag i morgon. skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar