2008-04-06

Lugn Helg.

I fredags sov jag hos Peter och hade det mysigt, vi såg the eye, vilket var en sjukt bra film. Råkade skrämma pojken hela tiden. Haha. Peter lagade även pannkakor för första gången i sitt liv, de blev väldans goda. Igår åkte vi in till stan och åt ben & jerry's glass i kungsträdgården, sedan satt vi på donken ett bra tag. Mycket romantiskt. Igår kväll var jag och Viktor först hemma hos honom och drack te, sedan gick vi ut med Kevin och Camilla till vår gamla kära röda brygga och rökte lite pipa. Lite lamt var det väl kanske, men trevligt att träffa det gamla paret. Idag har jag bestämt mig för att inte göra någonting. Eller ska ner till ica och köpa havregryn och så har jag lovat min bror att raka av honom håret, och ikväll ska vi hem till Josse och boka flygbiljetterna till Miami, sedan är allt för den resan klart! Längtar typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar